Barion Pixel

Revitalizálók használata

Minden termék adatlapjánál feltüntetjük a kezelés módját és a szükséges mennyiséget. A kezelés menete nagyon egyszerű, a terékeket üzemi hőmérsékleten, kiszereléstől függően csak bele kell önteni, nyomni vagy fújni a kezelendő alkatrészbe, ahogy az alábbi videón is látható:

Benzines és dízel motorokhoz
Váltókhoz és áttételekhez
Szervo kormányokhoz
Üzemanyag-szivattyúkhoz
Kis és kétütemű motorokhoz
XADO zsírokRevitalizáló gél használata benzines és dízel motorokhoz:

A kezeléshez használandó Xado tubusok számát a táblázat mutatja a motor szükséglete szerint.

1. lépés

  1. üzemi hőmérsékletű motorba nyomja bele a XADO tubus tartalmát az olajfeltöltő nyíláson keresztül.
  2. Üresjáratban járassa a motort legalább 5 percig.

2. lépés

  1. 100-200 km után ismételje meg az 1. lépést.

3. lépés

  1. 100-200 km után ismételje meg az 1. lépést.
  2. Ez után a revitalizálást 1500 km után tekinthetjük teljesen befejezettnek.

    Figyelem!! A kezelés végéig NE CSERÉLJEN olajat!
     
  3. A kezelés üresjáratban is kivitelezhető. Ekkor 4 óra egyenértékű 200 km-rel.
  4. Új motorok esetében egy lépésben végrehatható a kezelés 2 tubus használatával.
A motor olaj szükséglete (liter)2 – 1011 – 2021 – 30
Tubus (darab)369
Kezelés menete1+1+12+2+23+3+3
Tubusok új motorokhoz (darab)246

Revitalizáló gél váltókhoz és áttételekhez:

  1. Nyomja bele a XADO tubus tartalmát a váltó vagy áttételház olajfeltöltő nyílásán keresztül a következő táblázat szerint.
Olaj szükséglet (liter)Tubusok számaKezelés menete
1 – 21egyszeri
2 – 52egyszeri
5 – 83egyszeri

    2. A revitalizálást 50 óra vagy 1500 km után tekinthetjük teljesen befejezettnek.

Figyelem!

  1. A revitalizáció első jele, hogy már néhány km után csökken a váltó zaja . Amennyiben a további zaj csökkenés megáll, akkor a váltó már nagyon kopott és dupla adag szükséges a kezeléshez.
  2. ha 100-200 km után sem érzékelhető javulás, akkor valószínűleg nem a váltó kopása okozta a hibát.
  3. NEM HASZNÁLHATÓ AUTÓMATA VÁLTÓKHOZ!

Revitalizáló gél szervokormányokhoz

  1. Nyomja bele a XADO tubus tartalmát a szervo olajfeltöltő nyílásába (1,5 literenként 1 tubust) .
Kenőanyag kapacitás (liter)Tubusok száma (darab)Kezelés menete
2 – 41egyszeri
4 – 102egyszeri
10 – 163egyszeri

    2. Miután beöntötte a gélt, forgassa el a kormányt 5-ször, 10-szer.
    3. A revitalizálást 100 óra vagy 3000 km után tekinthetjük teljesen befejezettnek.

Figyelem!

  1. Már az első néhány kilométer után is javulást kell tapasztalnia (simább , halkabb működés).
  2. ha 100-200 km után sem érzékelhető javulás, akkor valószínűleg nem a szervo kopása okozta a hibát.

Revitalizáló gél üzemagyag-szivattyúkhoz

Nagynyomású üzemagyag-szivattyú kezelése

  1. Nyomja bele a XADO tubus tartalmát az üzemanyag tartályba, amiben csak minimális üzemanyag legyen .
  2. Töltse fel az üzemanyagtartányt (40-60 liter).
  3. Használja a gépkocsit szokásosan.
  4. A revitalizálást 100 óra után tekinthetjük teljesen befejezettnek. .

Figyelem!

  1. Már az első néhány kilométer után is javulást kell tapasztalnia (csendesebb működés, kisebb vibráció, kevesebb füst).
  2. Nagyon elkopott szivattyú esetén dupla adag javasolt.
  3. ha 100-200 km után sem érzékelhető javulás, akkor valószínűleg nem az üzemanyag-szivattyú kopása okozta a hibát.

XADO MOTO (robogókhoz, láncfűrészekhez, fűnyírókhóz, stb.)

1. lépés

  1. Nyomja bele a tasak tartalmát az üzemanyag tankba ( Ajánljuk, hogy a gélt előbb oldja fel egy kis olajban 40-50°C hőmérsékleten vagy a benzinben 20°C felett).
  2. Használja a motort normálisan.

    MEGJEGYZÉS: Kis motorokhoz használjon 1 MOTO tasakot 4 liter üzemanyaghoz.

2. lépés
Ismételd meg az 1. lépést, amikor kifogy az üzemanyag (Teljesen fogyassza ki az üzemanyagtartályt).

3. lépés
Ismételd meg a 2. lépést.

Használati utasítás nem keverék üzemű motorokhoz

1. lépés

  1. Járassa a motort, amíg az el nem éri az üzemi hőmérsékletet.
  2. Nyomja bele a tasak tartalmát az olaj tartálya
  3. Indítsa be a motort és járassa üresben legalább 2 percig.
  4. Használja a motort normálisan.

2. lépés
Ismételje meg az 1. lépést 150-200 km vagy 4 óra üresjárat után .

3. lépés
Ismételje meg a 2. lépést


XADO zsírok

XADO zsírok egy teljesen új termék , bármilyen mechanika, gép alkatrészeihez használható amelyekhez zsírt használnak kenésre. Egyik XADO zsír sem fog elfolyósodni 10,000 r.p.m. fordulatszám alatt. A használandó zsír mennyisége mindíg az adott alkatrész igénye határozza meg, és az adott mechanika, gép szervíz utasítása az irányadó.

Felhasználási területek: vízpumpa csapágyak, kerék csapágyak, csapágygolyók, tengelyek, stb. Az iparban – bármilyen alkatrész, ami a legkisebb mozgást is végzi egészen az atomerőmű turbináig.

“PROTECTIVE” XADO-zsír

Ezen legújabb zsír szabadalmaztatott alkotó eleme a xado revitalizáló és az EP coplex-en alapul. A zsír különösen hatékony csapágyak kopás elleni védelmére (10 000 rpm fordulatszámig). Az alkatrész 10%-os kopásáig használandó. Az alkatrészt félig lepje el a zsír.

Kiszerelés 12 ml tasak, 125 ml polypack,1 kg. doboz. 125ml körülbelül egy közepes gépkocsi (pl VW Passat) 4 darab féltengely csuklójának a kezelésére elegendő.
Új mechanikákhoz és alkatrészekhez ajánlott!

“RESTORING” XADO-zsír

Ezen legújabb zsír szabadalmaztatott alkotó eleme a xado revitalizáló és az EP coplex-en alapul. A zsír különösen hatékony csapágyak kopás elleni védelmére és feljavítására (10 000 rpm fordulatszámig). Az alkatrész 50%-os kopásáig használandó. Az alkatrészt félig lepje el a zsír. Ajánlott az alkatrész megtisztítása a régi zsírtó mielőtt a “Restoring” XADO-zsírt használjuk. Amennyiben az adott alkatrész megkívánja a zsír időszakos cseréjét, akkor a későbbiekben a “Protecting” zsír használata is elegendő.

Kiszerelés 12 ml tasak, 125 ml polypack,1 kg. doboz. 125ml körülbelűl egy közepes gépkocsi (pl VW Passat) 4 darab féltengely csuklójának a kezelésére elegendő.

“REPAIRING” XADO-zsír

Ezen legújabb zsír szabadalmaztatott alkotó eleme a xado revitalizáló és az EP coplex-en alapul. A zsir különösen hatékony erősen elkopott csapágyak megjavítására (10 000 rpm fordulatszámig). Az alkatrész 80%-os kopásáig használandó. Az alkatrészt félig lepje el a zsír. Ajánlott az alkatrész megtisztítása a régi zsírtól mielőtt a “Reparing” XADO-zsírt használjuk. Amennyiben az adott alkatrész megkívánja a zsír időszakos cseréjét akkor a későbbiekben a “Protecting” zsír használata is elegendő.

Kiszerelés 12 ml tasak, 125 ml polypack,1 kg. doboz. 125ml körülbelűl egy közepes gépkocsi (pl VW Passat) 4 darab féltengely csuklójának vagy 12 csapágy kezelésére elég. 12ml körülbelül 1-2 gépkocsiban használt csapágy kezelésére alkalmas.
Ne használja új mechanikákhoz vagy alkatrészekhez!

KOSÁR

close