Alacsony az olajnyomás a motorban

 

Villogó olajnyámás-jelző probléma

Meghatározható az olajnyomás-jelző lámpa villogásából vagy folyamatos égéséből különösen, ha a motor teljesen felmelegedett.

 

 

 

 

 


 

Okok és Xado javaslatok

  1. Megnőttek a hézagok a tengelycsapok és tömítések között. Az olajszivattyú nem hoz létre elegendő nyomást, mert lerakódások vannak a szivattyú belső alkatrészein, elkoptak a szivattyú alkatrészei, eltömődött az olajszivattyú szívó oldali szűrője.

Ha alapjáraton villog vagy folyamatosan ég az olajnyomást jelző lámpa, adagoljon Atomex Complex olajkezelő – Revitalizant®-os füstgátló adalékot a kenőanyag rendszerhez, ha a forgattyús tengely csapjai és tömítései, valamint az olajszivattyú alkatrészei közötti hézagok nem kritikus mértékben nőttek meg.

Adagoljon XADO VitaFlush olajrendszer-tisztítót is a motor kenőanyag rendszerébe, motorolaj literenként 100 ml-t, majd járassa 700-1000 km-en keresztül.

Ezután cserélje le az olajat és az olajszűrőt, és szükség esetén adagoljon a fenti termékek közül, hogy ideiglenes megemelje az olajnyomást, amíg a XADO Revitalizant® helyre nem állítja az alkatrészeket. Ezután kezelje az új XADO Revitalizant®-os olajjal feltöltött motort az elkopott tömítések és a forgattyústengely-csapok helyreállításához és az olajnyomás normalizálásához:

XADO Revitalizant® dízelmotorhoz vagy XADO Revitalizant® benzinmotorhoz (a motor típusától függően); XADO 1 Stage Revitalizant®; XADO АМС Maximum.

A teljes kezelés és 4-5 ezer km megtétele után a tömítések, a forgattyústengely-csapok és az olajszivattyú alkatrészeinek nem kritikus kopása teljesen kompenzálódik és normalizálódik az olajnyomás.

  1. Az olaj felhígult az üzemanyagtól vagy a hűtőfolyadéktól.

Ha üzemanyaggal hígult fel a motorolaj, az injektor vagy az injektor fúvókájának meghibásodása miatt, akkor alapjáraton villog a jelzőfény. Ajánlatos az alábbi termékek közül adagolni a felhígult olajhoz: Atomex Complex olajkezelő – füstgátló adalék Revitalizant®-tal.

Ugyanakkor adagoljon az üzemanyagtartályba az alábbi üzemanyagrendszer-tisztítók közül a motor típusának (dízel vagy benzin) megfelelően: Verylube Complex üzemanyagrendszer-tisztító (dízel vagy benzin).

A tisztítóval kezelt üzemanyag felhasználása után adagoljon üzemanyagrendszerhez való EX120 Revitalizant®-ot,  (dízelmotorhoz való EX120 Revitalizant®-ot vagy üzemanyagrendszerhez való Revitalizant®-ot.)

Az üzemanyagrendszer tisztítása és kezelése XADO Revitalizant®-tal segít helyreállítani az injektorok és injektor fúvókák normál működését és megakadályozza, hogy nagy mennyiségű üzemanyag kerüljön a motorolajba.

Ha hűtőfolyadékkal hígult fel a motorolaj, mindenképpen szét kell szerelni és javítani kell a motort.

  1. Alacsony az olajszint a motor kenőanyag rendszerében.

Ha alacsony az olajszint, akkor töltse fel olajjal a nívószintig.

  1. Nagy az olajszűrő ellenállása.

Ha az olajszűrő ellenállása miatt csökken a nyomás, akkor szereljen be ajánlott gyártmányú szűrőt.

  1. Elromlott az olajnyomás-érzékelő.

Az olajnyomás-érzékelőt meghibásodás esetén ki kell cserélni.

  1. A motor kenőanyag rendszerének olajnyomás-csökkentője beragadt nyitott pozícióban.

A beragadt olajnyomás-csökkentőt ki kell cserélni.

 

Megjegyzés

A benzinmotor injektorainak extrém elszennyeződése esetén ajánlatos XADO MaxiFlush hatékony tisztítószert alkalmazni.
Használható tisztítószerként álló öblítés során vagy adalékként az üzemanyag-befecskendezők üzemi tisztítása során.

 

Hírek, Cikkek

  • Interjú Béza Dániel autószerelővel
    Interjú Béza Dániel autószerelővel ► Mióta használsz Xado motorolajokat? Körülbelül másfél éve. Tavaly szezon elején kezdtük el használni elsősorban négyütemű…
  • Anti-aging
    Anti-aging Ami az autódnak is jár Egy kis ráncfelvarrás sosem árt. Az optikai tuning azonban még…
Összes cikk
xado.com

Kosár

 x 
A kosár üres

Belépés

XADO Revitalizálók

Katalógus 2011-13

Zetor traktor