Vízkondenzáció a tanksapka alatt

Víz kondenzálódik le az üzemanyagtartály belső felületén, amikor a jármű alacsony üzemanyagszint mellett meleg belső térben parkol le. Minél kevesebb az üzemanyag és minél nagyobb a hőmérséklet-különbség, annál több nedvesség kondenzálódik le a tartályban. Továbbá tankoláskor is juthat víz a tartályba.
A víz fokozatosan elkeveredik az üzemanyaggal, amely az üzemanyag-szivattyú és az izzító gyertyák meghibásodásához vezet. A dízel és befecskendező motoroknál gyakrabban előfordul ez a probléma. A lekondenzálódó víz miatt télen elfagyhatnak a dízelmotorok üzemanyagcsövei és szűrője.
A motor működése nem stabil: változó a fordulatszám; egyenetlenül üzemel a motor; különösen nem teli tartály mellett, egyenetlen úton.
A víz eltávolítható az üzemanyagtartályból és a teljes üzemanyagrendszerből speciális, kifejezetten erre a célra szolgáló szerek alkalmazásával.
 



Javaslatok

 

 

 

Hírek, Cikkek

  • Toronyóra
    Toronyóra Erősebb az idő vasfogánál! A XADO revitalizáló szer egy egyedülálló műkincs, Európa talán legöregebb működő…
  • Xado a TecDoc-ban
    Xado a TecDoc-ban A xado motor és váltó olajokat megtalálhatja a TecDoc adatbázisában, így ha a TecDocban keres…
Összes cikk
xado.com

Kosár

 x 
A kosár üres

Belépés

XADO Revitalizálók

Katalógus 2011-13

Zetor traktor