Vízkondenzáció a tanksapka alatt

Víz kondenzálódik le az üzemanyagtartály belső felületén, amikor a jármű alacsony üzemanyagszint mellett meleg belső térben parkol le. Minél kevesebb az üzemanyag és minél nagyobb a hőmérséklet-különbség, annál több nedvesség kondenzálódik le a tartályban. Továbbá tankoláskor is juthat víz a tartályba.
A víz fokozatosan elkeveredik az üzemanyaggal, amely az üzemanyag-szivattyú és az izzító gyertyák meghibásodásához vezet. A dízel és befecskendező motoroknál gyakrabban előfordul ez a probléma. A lekondenzálódó víz miatt télen elfagyhatnak a dízelmotorok üzemanyagcsövei és szűrője.
A motor működése nem stabil: változó a fordulatszám; egyenetlenül üzemel a motor; különösen nem teli tartály mellett, egyenetlen úton.
A víz eltávolítható az üzemanyagtartályból és a teljes üzemanyagrendszerből speciális, kifejezetten erre a célra szolgáló szerek alkalmazásával.
 



Javaslatok

 

 

 

Hírek, Cikkek

  • Vitalitás a motornak
    Vitalitás a motornak újjászületés az elkopott alkatrészeknek Aki ért az autókhoz jól tudja, működés közben egyes fém alkatrészek…
  • Dakar 2014
    Dakar 2014 Dakar 2014 A XADO Chemical Group 2014-ben saját csapattal indul a legendás Dakar rallyn. 2004…
Összes cikk
xado.com

Kosár

 x 
A kosár üres

Belépés

XADO Revitalizálók

Katalógus 2011-13

Zetor traktor