Blog
Csökken a folyadékszint a hűtőrendszer tartályában és a fagyállós járatás szivárgást jelez a rendszerben.
A szivárgást okozó apró repedések, kilyukadt csövek és karimás kötések és egyéb hibák kiküszöbölhetők speciális szerek hűtőfolyadékhoz történő adagolásával. Ezen szereknek aktív komponensei polimerek, amelyek rögzülnek a szivárgási helyeken és meggátolják a szivárgást.
Okai lehetnek: az évszaknak vagy az éghajlatnak nem megfelelő dízel üzemanyag alkalmazása, valamint teljesítményi követelményeknek nem megfelelő (magas paraffin tartalom) dízel üzemanyag alkalmazása.
Fedezze fel az új XADO RED BOOST termékcsaládot, mely a TBN BOOST technológiára épül! Ezek a termékek, melyek ÉSZTER-ekből, PAO-kból és hidrokrakkolt alapolajokból állnak össze, megújult REVITALIZANT TARTALOMMAL |RF 10.5| rendelkeznek. Ha önök is tökéletes motorvédelemre és hatékony teljesítményre vágynak, kérjük, próbálják ki most!
A XADO az egyetlen technológia a világon, amely működés közben képes a kopott, súrlódó fém alkatrészek feljavítására. A XADO termékek hatóanyaga: a REVITALIZANT, amely a súrlódó fémfelületek közé jutva katalizátorként elindítja a revitalizálás folyamatát. Ennek során feldúsul a fémfelületek széntartalma, fém-fémkarbid, végül gyémánt keménységű kopásálló, új fémkerámia réteg alakul ki. Nem alkot külön réteget, beleötvöződik és elválaszthatatlanul kötődik a fémfelületbe.
A Xado technológia az ásványi anyagok katalizátorral párosuló szintetikus keverékén alapul. Amikor a Xado-t bejuttatják a gépi rendszerbe, az a súrlódó alkatrész-párokat egy, a rendszerből összegyűjtött fáradt fémmel kevert kerámia-keverékkel vonja be (Cermet). Ez a bevonat súrlódás közben növekszik.
A megnövekedett olajfogyasztásnak számos oka lehet.
A legelső dolog ami javasolni tudunk, hogy ellenőrizze a motorolaj minőségét. Nem megfelelő viszkozitású és a gyártói előírásoknak nem megfelelő olaj használata esetén gyakoribb a megnövekedett olajfogyasztás....
JET 100 adalék hatása a benzin vizesedésére
Ajánljuk motorosoknak és benzines autóikat télen pihentetőknek
Jön a téli leállás, -mo...
Jól döntöttem 2008-ban amikor szegény VW diesel Polo-mat Xado termékekkel kezdtem el kezelni, mert azóta már összesen 360 000km -en keresztül szenvedte el a tanulóvezetők okozta “simogatásait” úgy hogy a motor máig is kifogástalanul működik!
...
Mercedes W201 190 E 2.3 benzin kezelése , gyártási év: 1989.
XADO betöltésekkor a km óra állása :219517 km .
Most 224000 km van az a...
A hosszú motor élettartam sok tényező függvénye. Egyik legfontosabb a megfelelő minőségű motorolaj alkalmazása és a motor tisztasága.
Ezt a két tényezőt biztosítjuk Önnek az áprilisban zajló XADO akciónkkal, melyben minden 5 liter XADO motorolaj vásárlása esetén ajándékba adunk 1 db 250 ml-es Vitaflush motormosót....
Víz kondenzálódik le az üzemanyagtartály belső felületén, amikor a jármű alacsony üzemanyagszint mellett meleg belső térben parkol le. Minél kevesebb az üzemanyag és minél nagyobb a hőmérséklet-különbség, annál több nedvesség kondenzálódik le a tartályban. Továbbá tankoláskor is juthat víz a tartályba.
A víz fokozatosan elkeveredik az üzemanyaggal, amely az üzemanyag-szivattyú és az izzító gyertyák meghibásodásához vezet. A dízel és befecskendező motorokná...
A motor működése során fellépő vibrációnak számos oka lehet: beszennyeződtek az injektorok, nincs szikra a hengerben, változó a kompresszió a hengerekben, beragadtak a dugattyúgyűrűk, elhasználódtak a motortartók (tartóbakok) vagy a tengelykapcsoló tárcsái.
Az új autó használata a bejáratással kezdődik. Minden érintkező alkatrésznek össze kell igazodnia és csiszolódnia (bejáratás), függetlenül attól, hogy milyen technológiával gyártották őket. A jármű későbbi tartóssága nagyban függ a bejáratási időszak alaposságától. Ezen tény figyelmen kívül hagyása azt eredményezi, hogy a számos nagy pontosságú mozgó alkatrésszel működő motor nagyobb terhelésen rosszabb hatásfokkal fog üzemelni, amelytől csökkenhet a várható élettartama, nőhet az üzemanyag-, olajfogyasztása stb....
A nyári időszakban hosszú utak során rovarmaradványok jelennek meg az autó karosszériájának elülső részén, amelyeket nagyon nehéz eltávolítani hétköznapi, kézi vagy érintésmentes mosásnál használt tisztítószerekkel.
Fontos hogy a rovarmaradványokat azonnal el kell távolítani az út után, különben a fényezés súlyosan károsodik. A rovarok savakat tartalmaznak, amelyek k...
Egyszer minden abroncs elöregedik. Az öregedés az abroncs felületén megjelenő repedésekről ismerhető fel, közben pedig megfigyelhető a védőgumi megkeményedése. A gumi keményedése megváltoztatja az abroncs tapadását.
A repedések előfordulásának okai: rossz minőségű gumi, az abroncs helytelen tárolása, kipufogógázok hatása, ózon és napsugárzás, rendszeres túlmelegedés...
Legfőbb okok: Jelentéktelen olajréteg jelenhet meg az légszűrőn a légszűrő teljes elszennyeződése esetén vagy a forgattyúház szellőztető rendszerének jelentős elszennyeződése esetén: csövek, olajleválasztó, olajlevála
sztó szűrője, a forgatt...
Ha a felmelegedett dízelmotor nehezen indul, miközben hideg állapotban könnyen, akkor lehetséges, hogy a magas nyomású üzemanyag-szivattyú meghibásodott a dugattyúpárok kopása miatt. Ha az üzemanyag felmelegszik, csökken a viszkozitása és a réseken megnő a hidraulikai veszteség. Ilyenkor a dugattyú nem tud elegendő nyomást létrehozni az injektorok kinyitásához a motor indításakor, és az üzemanyag nem jut be az égéstérbe.
A modern dízelmotorokná...
Alacsony kompresszió a motor hengereiben
Az üzemanyag-szivattyú dugattyúpárjai elkoptak
Alacsony hőmérséklet miatt besűrűsödött a dízel üzemanyag
A befecskendező fúvókák beszennyeződtek, meghibásodtak az injektorok, fekete a kipufogógáz
Meghibásodott az önindí...
Füst szivárog az olajszint jelzőből, az olaj benyomódik az szellőztető rendszer osztójába a forgattyúház-gázok megnövekedett nyomása miatt. A gázok szó szerint átfújnak a dugattyúgyűrűk mellett. Ezt okozhatja a forgattyúház szellőztető rendszerének elszennyeződése, a hengerek és a dugattyúk elhasználódása, a beragadt dugattyúgyűrűk, vagy, hogy a szelepeken szökik a nyomás.
Javaslatok...
Hosszú üzemszünet után a motor első beindításakor a hidrotőkéktől tipikus zajok hallhatók (ismétlődő zörgés). Ha a motor üzemképes, ezek a zajok megszűnnek a motor felmelegedését követően, viszont a meghibásodott hidrotőkék tovább kopognak. A zajokat okozhatja fúvóka szennyeződés és/vagy a hidrotőkék elhasználódása. Ezért szükséges először megtisztítani a szerkezetet. Segíthet megállapítani a kopogás okát: ha szennyeződés okozza, akkor a kopogás abbamarad a fúvókák megtisztítása után, ha elhasználódtak a hidrotőkék, akkor a kopogás abbamarad, ha nő az ola...
Ez a hiba elektronikus vezérlésű üzemanyag-befecskendezéssel rendelkező motorokra jellemző. A motor fordulatszámának enyhe ingadozásának számos oka lehet.
Lehetséges okok / Javaslatok...
A nyári felmelegedésnek, a nedvesség beszivárgásának és a hideg hőmérsékletek folytonos hatásának eredményeképpen az ajtók gumitömítései kiszáradnak, megtöredeznek, elveszítik a rugalmasságukat és nem tudják ellátni a fő funkciójukat, vagyis az ajtók és a csomagtartó hézagainak tömítését. A jármű haladása közben zaj keletkezik az ajtóknál és akár még nedvesség is összegyűlhet az utastér padlóján vagy a csomagtartó alján. A gumitömítések meghibásodásának elkerülése érdekében egész évben kezelni kell őket. A tömítések speciális termékekkel történő kezelése lehető...
A nyomáscsökkenés tünetei: Nehezen indul a motor. Instabil működés minden üzemmódban
Egy vagy több henger nem működik.
Minden teljes nagyjavításon áteső belső égésű motor rosszabb, mint egy új motor. Valamennyi méret pontossága és mind a forgattyús tengely, mind a hengerek felületeinek kezelése elmarad a gyártáskori állapottól.
Ha figyelemmel kíséri a kipufogógáz színét, előzetesen megállapíthatja, hogy mi a baja a járműnek:
A kipufogófüstnek jellegzetes kék színe van.
Lehetséges okok: elhasználódtak a hengerek és a dugattyúk, a szelepek, a szelepvezetők vagy a szelepszár tömítések...
A nehéz körülmények közötti hosszú üzemtől, a motor túlmelegedésétől, a kenőrendszer megnövekedett nyomásától és rossz minőségű motorolajok alkalmazásától elkopnak és elöregednek (elvesztik rugalmasságukat) a gumitömítések.
Ha a javítás mértéke miatt a henger felfúrása nélkül cserélik ki a dugattyúgyűrűket, a gyűrűk bejáratási időszaka hosszúra nyúlhat, mert azoknak hozzá kell igazodniuk a henger kissé már ovális, régi felületéhez.
Az aszfaltburkolatról a jármű karosszériájának felületeire kerülő szurokfoltok súlyosan károsíthatják a karosszéria fényezését. Nyáron az aszfaltban lévő olajrészecskék behatolnak a zománc- és lakkrétegekbe, ha érintkeznek a fényezéssel. Különösen károsak a metál- és gyöngyház-fényezésekre és a négyrétegű egyszínű festésre, mert az aszfalt sokkal gyorsabban behatol a lakkrétegbe. A szurok fokozatosan megszilárdul, és míg a friss szurokfoltokat könnyen el lehet távolítani nedvességgel, addig a megszilárdult kemény aszfalttal sokkal nehezebb elbánni, mert...
Csökken a folyadékszint a hűtőrendszer tartályában és a fagyállós járatás szivárgást jelez a rendszerben.
A szivárgást okozó apró repedések, kilyukadt csövek és karimás kötések és egyéb hibák kiküszöbölhetők speciális szerek hűtőfolyadékhoz történő adagolásával. Ezen szereknek aktív komponensei polimerek, amelyek rögzülnek a szivárgási helyeken és meggátolják a szivárgást....
Az olajsapka alatti világos lerakódások (emulzió) arra utalnak, hogy nedvesség van a motorolajban. Ez leggyakrabban télen fordul elő, amikor folyamatosan halad hideg motorral. Gyakorlatilag a kondenzálódó víz felgyűlik a motorban és az olaj világos bézs emulzióvá válik.
Fékpor, sár és a téli só – ezek a tényezők akadályozzák meg, hogy az ötvözet felnik és az autók általánosan megtartsák új, egyedi kinézetüket. Ezért szükséges alaposan gondozni az autó karosszériáját (legalább kéthetente egyszer), és rendszeresen megtisztítani a króm dísztárcsákat. Nem titok, hogy a jelenleg gyártott dísztárcsa tisztítószerek agresszív komponenseket tartalmaznak, amelyek ahelyett, hogy leegyszerűsítenék a tisztítási folyamatot, rövid idő alatt visszafordíthatatlan korróziót okoznak a dísztárcsák felületén. Az ilyenfajta korróziót szinte lehete...
A jármű ajtópántjainak nyikorgását valószínűleg a kenőanyag hiánya vagy kiszáradása okozza az ajtó pántjaiban vagy kötéseiben.
A nyikorgás megszüntetéséhez csupán meg kell kennie a pántokat (kötéseket). Ezt a legegyszerűbben kenőspray alkalmazásával teheti meg. Felületaktív tulajdonságai miatt a spray képes beszivárogni a pántok tengelycsapjaihoz....
Néha szokatlan zajok hallhatók a motor működése közben. A probléma gyakori forrása a kiegészítő ékszíj. A szíj nyikorgását okozhatja annak kopása és szennyeződése (eltömődése). A szíj végül összemegy, elveszíti a rugalmasságát, mikro repedések jelennek meg rajta, amikben felhalmozódnak a lerakódások.
A motor nem megfelelő hőmérsékleten történő működése (túlmelegedés vagy a normálnál hidegebb üzem) és lassú felmelegedése a hűtőrendszer ingadózó működésének a jele.
A hűtőrendszer ingadózó működésének egyik oka a hűtő meghibásodása, valamint belső (sár, korom a hűtőtestben vagy a tartályban) és/vagy külső (por, nyárfavatta...
A motor nehézkes beindításának számos oka lehet, különösen hideg időben. A legjellemzőbb okai, hogy üzemanyag-levegő keverék nehezen gyullad be és/vagy az önindító nehezen forgatja meg a motort.
Amíg a meghibásodás okát meg nem találják és ki nem javítják, alkalmazható motorindítást elősegítő szer.
Az ablakok nehézkes emelkedésének különféle okai lehetnek. Az ablakemelő szerkezet elektromos meghajtásának vagy mechanikus alkatrészeinek meghibásodása.
Okok / Javaslatok...
Kopogás hallható a motorból magas fordulatszámon és a jármű gyorsítása közben. A kopogás egyik lehetséges forrása a korai gyújtás, vagyis az üzemanyag-keverék túl hamar gyullad be és a felszabaduló energia az összekötő mechanizmus megnövekedett súrlódására fordítódik.
Legfőbb okok: 1. Alacsony nyomás a hűtőben. 2. Alacsony nyomás a hőcserélőben. 3. Alacsony nyomás a tágulótartályban...
Az abroncsok helyes tartósítása könnyű használatot és hosszú élettartamot biztosít. Az abroncsokat száraz, szellőztetett helyen kell tárolni. Ne érje őket közvetlen napfény, különben felrepedezik és elveszíti a rugalmasságát. Az abroncsok eltárolása előtt takarítsa le róluk a port és a sarat, majd vigyen fel kenőanyag védőréteget az abroncsok külső felületeire. Ezután elteheti műanyag zsákba az abroncsot és az megfelelően lesz tartósítva....
A hűtőfolyadék megbarnulásának legfőbb oka a jármű üzeme közben a rozsda és annak lerakódása a hűtőrendszer elemein, víz vagy rossz minőségű fagyálló alkalmazása esetén.
A kicserélt hűtőfolyadék elkezdi tisztítani a hűtőrendszert a speciális (korrózióvédő, stabilizáló, tisztító stb.) adalékanyagok segítségével.
Néha, esőben vagy hideg időben a szélvédők bepárásodhatnak. Ezt a jármű belseje és a külső tér közötti hőmérséklet-különbség okozza. A szélvédő párásodása jelentős mértékben csökkenti a kilátást és akár autóbalesetet is okozhat. Ideiglenesen megoldható a probléma a hőmérséklet-szabályozó bekapcsolásával vagy közvetlen hideg légáramlat irányításával a szélvédőre. A párásodás másik jellemző oka a jármű pollenszűrőjének elszennyeződése....
Az autók légkondicionáló rendszerei az évek során jelentős fejlődésen mentek keresztül, kényelmesebbé téve az utazást a forró nyári napokon. Azonban gyakran előfordul, hogy az autók légkondicionálóinak hűtési teljesítménye nem elég hatékony. Ez lehet számos tényező eredménye, beleértve a rendszer alacsony freon szintjét, a kompresszor problémáit vagy a hűtőventilátor hibáit.
A klíma bekapcsolásakor keletkező dohos szagot, a légkondicionáló és szellőztető rendszer kondenzgyűjtőjében megjelenő baktériumok okozzák. Annak érdekében, hogy elkerüljük a baktériumok okozta fertőzésket szükséges, hogy rendszeresen fertőtlenítsük a légkondicionáló és szellőztető rendszert.
A jármű beragadó ajtózárainak legjellemzőbb oka, hogy a gyors hőmérsékleti változások miatt az évszakok között a vízrészecskék megfagynak.
Javaslatok...
Amikor az autó radiátora nem fűt, az kényelmetlenséget és hideg utazást eredményezhet. Ennek számos oka lehet, például alacsony hűtőfolyadék-szint, hűtőrendszer blokkolása vagy hibás termosztát. A cikk célja, hogy felfedje ezeket az okokat és megoldásokat kínáljon a hatékony fűtés helyreállítására, garantálva az utasok kényelmét és biztonságát.
Lehetséges okok/Javaslatok.
Ha a jármű szélvédői lejegesedtek, ne mossa le forró vízzel (a szélvédők elrepedhetnek a hőmérséklet-különbség miatt). Ezen kívül az üveghez hozzáfagyott ablaktörlőket sem ajánlatos bekapcsolni, hogy elszakadjanak.
Az ablaktörlőket és csuklóikat speciális fagymentesítő folyadékok alkalmazásával kell megszabadítani a jégtől. Ezek az alkoholos oldatok feloldják a jeget a lef...
Az elfordított kerékkel történő gyors elinduláskor vagy akár adott sebességgel egyenesen történő haladáskor jelentkező recsegés a féltengelycsukló kopásának egyértelmű jelei.
Ha a kerékagy csapágyának zaja a közelmúltban jelentkezett, akkor kijavítható XADO javítózsír alkalmazásával. A zsírban lévő magas koncentrációjú Revitalizant® képes helyreállítani a súrlódó alkatrészek jelentős kopását.
A féltengelycsukló porvédő sapka kiszakadásának megelőzéséhez szemrevételezéssel ellenőrizni kell azok állapotát. Ajánlatos már a kisebb szakadások, repedések megjelenésekor kicserélni, mielőtt teljes szétroncsolódna.
A korrodált, beragadt, beégett és berozsdállt kötések mindig problémát okoznak, különösen sokat futott járművek esetében. Az oxidációs reakció termékeinek térfogata akár többszörösére is nőhet. Ennek eredményeképpen a kötések szorosan beragadnak.
Alacsony az olajszint. Megsérült a fogazott hajtótengely tömszelencéje.
Megsérültek a féltengelyek tömszelencéi. Elszennyeződött vagy megsérült a légbeszívó.
Laza szerelvény miatt e...
Kopogás és zaj hallható a kapcsolódó motoralkatrészek kopása miatt. A motor felső részében keletkező kattogást és kopogást a szelepvezérlő működése okozhatja, és arra utal, hogy megnőttek a hézagok a szelepvezérlőnél – valószínűleg a bütyköstengely bütykeinek kopása miatt – vagy meg...
A megnövekedett olajfogyasztásnak számos oka lehet. A legjellemzőbb, hogy beragadtak a dugattyúgyűrűk vagy elhasználódtak a hengerek és a dugattyúk. Ritkább esetben elszennyeződhetett a forgattyúház szellőztető rendszere.
Okok / Javaslatok...
A motor teljesítménye nagyban függ a motor különböző rendszereinek és mechanizmusainak működésétől és állapotától: gyújtási rendszer, üzemanyagrendszer, szelepvezérlés, a henger-dugattyú csoport részei, beszívók és leömlők...
A motor teljesítménye nagyban függ a motor különböző rendszereinek és mechanizmusainak működésétől és állapotától: gyújtási rendszer, üzemanyagrendszer, szelepvezérlés, a henger-dugattyú csoport részei, beszívók és leömlők. Lehetséges okok / Javaslatok A motorteljesítmény csökkenésének fő okai: A gyújtási rendszer működésével és állapotával kapcsolatos okok a motorvezérlő rendszer nem működik megfelelően (korai/késői gyújtás, hiányzó jel az injektor nyitásához stb.) a gyújtókábelek, – tekercsek állapota (kilyukadt a szigetelés vagy a védős...
A turbófeltöltős motor folyamatos működtetése rossz minőségű motorolajjal, a motor túlmelegedése, a jármű helytelen használata, a gyártó által ajánlott időn túli használat olajcsere nélkül – ezek gyakran azt eredményezhetik, hogy sok motorolaj fogy a turbófeltöltőn keresztül.
Jól döntöttem 2008-ban amikor szegény VW diesel Polo-mat Xado termékekkel kezdtem el kezelni, mert azóta már összesen 360 000km -en keresztül szenvedte el a tanulóvezetők okozta “simogatásait” úgy hogy a motor máig is kifogástalanul működik!
...
Ha zajos a kormányszervó rendszer, annak számos oka lehet.
Némelyik ok a folyadékkal kapcsolatos. Ha a folyadék sötét, elszennyezett, akkor ki kell cserélni, és ki kell tisztítani a rendszert.
Az ékszíj nem megfelelő feszessége esetén morgás hallható. A probléma megoldható a megfelelő beállítással.
A térfogatáram-szabályo...
A nehezen forgó kormánykerék megkülönböztető jegyei és lehetséges okai:
Mindkét irányba nehezen forog a kormánykerék.
A kormányszervó szivattyújának fizikai kopása
Alacsony a folyadékszint a rendszer tartályában
Nehéz a túlterhelés elleni biztonsági szelep járása
Laza a hidraulika-szivattyú ékszíja vagy elkopott...
A kormányszervó rendszerben lévő folyadék üzem közben elszíneződik és zavaros lesz. Ennek lehetséges okai:
fémkopás elleni termékek
felgyülemlett nedvesség
a rendszer nem megfelelő...
A sebességváltó alkatrészeinek meghibásodása legjellemzőbben a sokat futott járművek magas környezeti hőmérsékleten történő működésekor tapasztalható. Néha olaj jelenik meg a kézi sebességváltó és a motor kapcsolódásánál, a tengelykapcsolón. A sebességváltó szellőztető rendszerének meghibásodása is okozhat olajszivárgást. Ezért ajánlatos először a légbeszívót ellenőrizni és szükség esetén kitisztítani.
Mindazonáltal az olajsz...
Meghatározható az olajnyomás-jelző lámpa villogásából vagy folyamatos égéséből különösen, ha a motor teljesen felmelegedett.
Lehetséges okok és megoldások
Kézi sebességváltók esetében a nehéz váltásnak különféle okai lehetnek. Lehetséges okok: Szinkronizálók elhasználódása. Ha az autó már sokat futott...
Sajnálatos módon az első generációs Toyota Priusok kormányművének kopása miatt a Magyar utakon kb. 100 – 120 ezer km futásteljesítmény után kopogni kezd a kormánymű. Eleinte csak macskakövön, vagy más kifejezetten rossz minőségű burkolaton, de az idő és a megtett kilométerekkel egy többször és "jobb" minőségű úton is jelentkezik a kopogó hang.
A Toyota csak a kormánymű cseréjét javasolja a probléma orvoslására, alkatrészt nem szállít a kormányműhöz, annak javítását nem javasolja, viszont az ú...
Használt autó:
Ha akkor is zajos a kézi sebességváltó, ha járó motor és üres fokozat mellett felengedi a kuplungot, akkor ki kell cserélni a kuplung csapágyait. Ha csökkent a zajszint, akkor a problémát a fogaskerekek és a csapágyak működő felületeinek kopása okozhatja.
Ha beragadnak a dugattyúgyűrűk és szénlerakódások keletkeztek az égéstér falain és a dugattyú tetején, ajánlatos bármely működési fázisban dekarbonizálni a hengereket a motorolaj cseréje nélkül Verylube dekarbonizáló adagolásával a hengerekbe, a gyújtógyertyák nyílásain keresztül...
A PJSC „ArcelorMittal Kryvyi Rih” vállalat minden befektetett dollárja 5 dollár bevételt termelt. Az 1993-ban létesített kompresszor állomáson 4ВМ10-120/9 típusú dugattyús kompresszor üzemel.
A nyomáscsökkenés tünetei: Nehezen indul a motor. Instabil működés minden üzemmódban.
Egy vagy több henger nem működik.
A motor túlmelegedése bármely járműnél előfordulhat. Ez a probléma különösen aktuális manapság, amikor növekszik a hőmérséklet és forgalmi dugók vannak. A túlmelegedéstől deformálódhat a hengerfej vagy beragadhat a dugattyú.
Okok és Xado ajánlások...
6 darab diesel tehergépkocsi, 3 éven át tartó vizsgálatát tartalmazza a mellékelt jegyzőkönyv. Az összefoglaló eredmény szerint a XADO MAXIMUM FOR DIESEL TRUCK alkalmazásának elvégzett elemzése megerősítette a motorok működési jellemzőire gyakorolt pozitív hatását: 1. 10,75%-kal növeli a kompressziót, és csökkenti...
Miért különleges a XADO – Mottec Professional – lánc spray?
Csak a Xado- Mottec Professional-lánc spray tartalmaz olyan felületképző adalékot – Xado revitalizant-, amely használat közben gyémántkeménységű fémkerámia felülettel látja el a súrlódó csapok, görgők, lánckerekek felületeit.
Hosszabb láncélettartam...
V. Zozulia, D. Isakov (XADO, Ukrajna)
Z. Kolupaieva, A.Pugachev, S.Syrovitskii (NTU KhPI, Ukrajna)
A SÚRLÓDÁSI FELÜLET SZE...
XADO Maximum Diesel Truck hatásvizsgálata
Volvo 670 Cummins diesel motorja 1,2 millió km futásteljesítmény után veszedelmes mértékű kopásértékeket mutatott. További 500000 km után a kopásvizsgálatok egy új motornak megfelelő értékeket mértek!?
Lehetséges ez ?
Egy hétköznapi jármű sz...
Erősebb az idő vasfogánál!
A XADO revitalizáló szer egy egyedülálló műkincs, Európa talán legöregebb működő órájának életét is meghosszabbította!
A Hrodna városában (Fehéroroszország) lévő jezsu...
A XADO Chemical Group 2014-ben saját csapattal indul a legendás Dakar rallyn. 2004 és 2010 között a Xado támogatta a nagy sikereket elért orosz Kamaz-Master team-et, de most elérkezett az idő hogy a Xado saját önálló csapattal vegyen...
TÜV Tanúsított hatékonysági vizsgálat a “Xado revitalizáló
gél benzinmotorokhoz” termékről
Fordítás kivonat
A vizsgálatot végezte:TÜV Thüringen (Németország) független mi...
A XADO termékei Magyarországon már több mint 6 éve forgalomba kerültek, alkalmazásukkal akár 5-7% üzemanyag megtakarítást érhető el, a motor járását simábbá és halkabbá teszik, csökkentik a káros anyag kibocsátást és növelik a motor élettartamát, valamint teljesítményét, körülbelül egy fél tank üzemanyag áráért. XADO Revitalizant a motor hőjét és az olajban levő mikroszkopikus fém részecskéket kihasználva egy fém – kerámia felületet hoz létre, ami sokkal simább és keményebb mint az eredeti fém alkatrész. A kezelt alkatrész jobb állapotú lesz, mint az új korában, és jelentősen lassul az elhasználódá...
A cikk ismerteti egy görgős támcsapágy súrlódási felülete állapotának alakulását Revitalizant™ tartalmú kenőanyaggal való működés során.Röntgen diffraktometriával, elektron-mikroszkópiával és mikroszkópikus keménységvizsgálattal tanulmányoztuk a súrlódási felület szerkezetét...
Egy költői kérdéssel kezdem: – miért nem ismertem én a Xado-t eddig?
Mert ha ismertem volna, az előző előtti autóm is még vidáman szolgálna a családban, az előző pedig, amelyről most írok, épp az utolsó pillanatban kapta az életmentő (Xado) injekciókat....
A Chin Huan Egyetem Tudományos Kutatási Intézete egy kiterjedt vizsgálatot végzett XADO revitalizáló gél-el aminek összefoglalását itt közöljük. A eredeti teljes leírást ide kattintva érheti el ppt formátumban.
A XADO az egyetlen technológia a világon, amely működés közben képes a kopott, súrlódó fém alkatrészek feljavítására. A XADO termékek hatóanyaga: a REVITALIZANT, amely a súrlódó fémfelületek közé jutva katalizátorként elindítja a revitalizálás folyamatát. Ennek során feldúsul a fémfelületek széntartalma, fém-fémkarbid, végül gyémánt keménységű kopásálló, új fémkerámia réteg alakul ki. Nem alkot külön réteget, beleötvöződik és elválaszthatatlanul kötődik a fémfelületbe.
Bővebben>>...
A PJSC „ArcelorMittal Kryvyi Rih” vállalat minden befektetett dollárja 5 dollár bevételt termelt.
Az 1993-ban létesített kompresszor állomáson 4ВМ10-120/9 típusú dugattyús kompresszor üzemel.
Az új kompresszor ára 150 000 $....
Xado 1stage tartóssága és súrlódás csökkentő hatása
Egy elszakadt vezérműszíj miatt alkalom nyílt arra, hogy megvizsgáljuk egy korábban xado 1stage-el kezelt motor hengerfelületeinek állapotát….....
Egy elszakadt vezérműszíj miatt alkalom nyílt arra, hogy megvizsgáljuk egy korábban xado 1stage-el kezelt motor hengerfelületeinek állapotát….....
Már majdnem nyolc évtizede működik Permben egy motorgyár – az ország vezető sorozatgyártója, amely oroszországi repülőgépekre felépített hajtóműveket készít. De a gyárban történt egy kellemetlenség. Elromlott az a nagy pontosságú, az üzem rendelésére készült, nagyon ritka (a volt Szovjetunió területén mindössze néhány darab található belőle) CNC eszterga, amely a hajtómű rekeszeit munkálja meg. Ezt Németországban gyártották, a gyárban még a 80-es évek elején helyezték üzembe, és jól működött. De a múlt ősszel a szakemberek a főorsó csapágyánál megengedhetetlen játékot észleltek. Ezenkívül ideg...
TÜV Tanúsított hatékonysági vizsgálat a “Xado revitalizáló
gél benzinmotorokhoz” termékről
Fordítás kivonat
A vizsgálatot végezte:TÜV Thüringen (Németország) független mi...
Kegyetlenül zúgott a vízszivattyú egyik csapágya, mivel nem volt kéznél cserecsapágy, ezért XADO kerámiaképző javítózsírral próbálkoztam, bízva abban, hogy így még néhány napig kibírja. A néhány napból másfél év lett, mikor is a másik oldali csapágy jelentkezett be....
Kegyetlenül zúgott a vízszivattyú egyik csapágya, mivel nem volt kéznél cserecsapágy ezért XADO kerámiaképző javitózsírral próbálkoztam bízva abban hogy így még néhány napig kibírja.
► Mióta használsz Xado motorolajokat?
Körülbelül másfél éve. Tavaly szezon elején kezdtük el használni elsősorban négyütemű motorkerékpárokhoz, kínai motorokhoz.
► Ezelőtt milyen motorolajat használtál?...
Bánkuti MotorSport: Svéd Eb futam, belülről
Ralikrosszban nem rendeznek vb-t, az Európa-bajnokság a legmagasabb szint. Egy ilyen futam a nézők számára hihetetlenül szórakoztató, de rajtuk kívül általában a csapatok minden tagjának is bőven kijut az izgalmakból. Hogy mifélékből, azt most a hatszoros magyar bajnok osztja meg olvasóinkkal....
Ugye Ön is szeretné megvédeni új autóját a motorkopástól? Sokan azt gondolják, a kopás csak a régi autók átka, pedig nem így van. Ha nem kezdi el időben a kopásgátlók és revitalizálók használatát, súlyos következmények adódhatnak.
...
Elektronmikroszkopikus vizsgálatot végeztünk a fém felület szerkezetén két motordugattyúról. A vizsgálatot Xado termék használat előtt és után végeztük el. Az eredményen tisztán látható a kialakult CERMET felület.
A vizsgálat egy kiterjesztett teszt része, am...
Ugye Ön is szeretné megvédeni új autóját a motorkopástól? Sokan azt gondolják, a kopás csak a régi autók átka, pedig nem így van. Ha nem kezdi el időben a kopásgátlók és revitalizálók használatát, súlyos következmények adódhatnak.
...
CNC eszterga csapágy
Már majdnem nyolc évtizede működik Permben egy motorgyár – az ország vezető sorozatgyártója, amely oroszországi repülőgépekre felépített hajtóműveket készít. De a gyárban történt egy kellemetlenség. Elromlott az a nagy pontosságú, az üzem rendelésére készült, nagyon ritka (a volt Szovjetúnió területén mindössze néhány darab található belőle) CNC eszterga, amely a hajtómű rekeszeit munkálja meg. Ezt Németországban gyártották, a gyárban még a 80-es évek elején h...
A XADO az egyetlen technológia a világon, amely működés közben képes a kopott, súrlódó fém alkatrészek feljavítására. A XADO termékek hatóanyaga: a REVITALIZANT, amely a súrlódó fémfelületek közé jutva katalizátorként elindítja a revitalizálás folyamatát. Ennek során feldúsul a fémfelületek széntartalma...
Aki ért az autókhoz jól tudja, működés közben egyes fém alkatrészek bizony elkopnak. A hadiiparnak köszönhetően létezik egy olyan megoldás, amivel revitalizálhatod autódat…
xado revitalizáló adalékkal történt csapágy javítás...
Egy kis ráncfelvarrás sosem árt. Az optikai tuning azonban még nem minden. Az autódnak belülről is meg kell fiatalodnia!
Kilométerek ezreivel, sőt akár százezreivel dicsekedhet egy-egy idősebb autó. Az út pora nem csak kívülről, de belülről is jócskán megkoptatja kedvenc járgányunk alkatrészeit. Van néhány dolog, amit egyszerűen kicserélünk és veszünk bele újat. A motor nem ezek közé tartozik…...
Újjászületés az elkopott alkatrészeknek
Aki ért az autókhoz jól tudja, működés közben egyes fém alkatrészek bizony elkopnak. A hadiiparnak köszönhetően létezik egy olyan megoldás, amivel revitalizálhatod autódat…
xado revitalizáló adalékkal történt csapágy javítás...
Fogyaszthatna kevesebbet az autó? Lehetne jobb a teljesítmény?
Működhetne megbízhatóbban?
Tagadjon le autója korából éveket – újítsa fel fémkerámiával!
A XADO laboratóriumában olyan nanorészecskéket fejlesztettek ki, amelyek magas hőmérsékleten atomi szinten regenerálják a kopott fémfelületeket.
Ami az autódnak is jár
Egy kis ráncfelvarrás sosem árt. Az optikai tuning azonban még nem minden. Az autódnak belülről is meg kell fiatalodnia!
Kilométerek ezreivel, sőt akár százezreivel dicsekedhet egy-egy idősebb autó. Az út pora nem csak kívülről, de belülről is jócskán megkoptatja kedvenc járgányunk alkatrészeit. Van néhány dolog,...
Zetor traktor kezelése
Tisztelt Forex Kft.!
Szeretném tapasztalatomat megosztani a Xado „adalékanyaggal” kapcsolatban, amit Önöktől vásároltam. Mindezt azért teszem, mert lehet, hogy másokon is tud segíteni az a megtapasztalás, amin én már...
Fém-kerámiát képező anyaggal újíthatja fel egyszerűen autójának motorját a legújabb technológiának köszönhetően. Az eredmény: új kopásálló felület, tökéletesebb tömítés – emiatt csökkenő üzemanyag és olajfogyasztás, kisebb károsanyag kibocsátás, hosszabb élettartam és mindezt fél tank benzin áráért.
Az ötvenes évek végén, valahol Szibériában egy geológus mérnök csoport mélyfúrást végzett a földkérgében. Egy bizonyos mélységbe érve azt tapasztalták, hogy a fúrófejek nemhogy nem ko...
Erősebb az idő vasfogánál!
A XADO revitalizáló szer egy egyedülálló műkincs, Európa talán legöregebb működő órájának életét is meghosszabbította!
A Hrodna városában (Fehéroroszország) lévő jezsuita kolostor egyik tornyában található órát német órásmesterek készítettek a 17. század második felében. Egy hasonló, ám nem működő óra van kiállítva a londoni Science Museumban. William Clement egyik legkorábban készített gátlóművét szintén ebbe az órába építették be...
Xado.hu webshop üzletszabályzata
Fizetési módok
1. Kézpénzfizetés személyes átvételkor telephelyünkön vagy utántételes rendelés esetén házhozszállításkor.
2. Bankkártyás (PIN) fizetés személyes átvéte...
Ikarus-256 motor és üzemanyagrendszer kezelése.
Régóta vártuk a lehetőséget, hogy kipróbáljuk a XADO-t egy igazán sokat használt buszban úgy, hogy a kezelést követően folyamatos kapcsolatban maradunk a sofőrrel az eredmény kiértékeléséhez.
Típus: Ikarus-256...
XADO először a hadiiparban bizonyított.
A fegyvercsövek a lövedék kirepítése közben kopnak, ezzel a találati pontosság csökken.
A kaliber változtatása nélkül a csövek felújítása gyakorlatilag nem volt lehetséges. A XADO fémkerámia képző adalék segítségével ez a probléma egyszerűen megoldható....
XADO Atomic olajok API és gyártói tanusítványok
API (American Petrol Institute) certificate
Mercedes certificate 5W40-SM/CF...
T. FOREX KFT.
Szeretném tudatni önökkel, hogy amit vásároltam önöknél adagoló gélt betöltöttem az autómba, ami egy 2004.12 havi Renault Clio, 1.5DCI 82 lóerős motorral.
Az üzemanyag nem megfelelősége miatt igen csak sérültek voltak...
A Skoda Klub Hungary nagy érdeklődés mellett, a különösen kanyargós , Kakucsringen rendezte meg a Speed Proex Kupa 3. fordulóját. A versenyen Patonai László a Pato Motorsport versenyzője első helyezést ért el a Xado kenőanyagokkal üzemeltetett Skoda 120 L típusú autójával az 1500 cm³-es kategóriában. Különösen nehéz dolga volt, mert az autó farában csak egy 1300 cm³-es tuningolt Favorit motor működött. Így szükség..
Szabó Dénes tuning mérnök, autóversenyző, újságíró, autóalkatrész kereskedő
Egy barátomtól hallottam, hogy a Xado revitalitáló kenőanyagok különleges tulajdonságokkal rendelkeznek az eddigi kenőanyagokhoz képest. A legjobb tapasztalat a saját, tehát célszerűnek tartottam kipróbálni. Mivel az esedékes olajcsere még messze volt, így a motorolajat nem cseréltem le, hanem a Xado revitalizáló gélt töltöttem a 2003.
Cserhalmi Etter Szabolcs: A Vita-Flush belső motortisztító hasznosságáról az alábbi tesztben győződtem meg.
Barátom panaszkodott, hogy Opel Astrája..
Szerelőm hívta fel a figyelmem a Xado termékekre. Mivel elég közel lakom felkerestem a Forex Kft-t. Az autóba először Xado LHM és XADO szervó javító gél került.
Spindler Autósport tesztje: XADO Kerámia váltóadalék és XADO 10W-60 Rally sport olaj vizsgálata. OPEL F ASTRA és OPEL TIGRA versenyautókban. A részletes tesztjelentést..
Ezt nem mertem volna megtenni három héttel ezelőtt, levett olajbeöntő sapka esetén járó motor mellett állni A VW Caddy 1,9 PDTDI motorja olyannyira fröcsögött hogy nem úszta volna meg a fehér ingem olajpöttyök nélkül.
A képen egy VW Passat kormánymű tengely csapágyazása látható.
Előélete: tömítési hiba miatt víz került a csapágyba. A rozsda a kép tanúsága szerint “megette” a csapágyat.
Eperjesi László magánfuvarozó vagyok. Régóta koptatom az aszfaltot. Volt már sok autóm, hallottam sok csodaszerről, tapasztaltam is többször, hogy nem minden löttytől lesz a motor annyival jobb, mint állítják.
Vincze Gábor árufuvarozó vagyok, szabadidőmben megrögzött rallys. Van egy Opel Corsa 1.6 GSI-m. Nem mai csirke, de versenyezni pont jó. A március 15-i FRT rallyra készültem...