Citroën XM TurboD12 teljes kezelése
Szerelőm hívta fel a figyelmem a Xado termékekre. Mivel elég közel lakom felkerestem a Forex Kft-t. Az autóba először Xado LHM és XADO szervó javító gél került.
Cs. Béla
Citroën XM TurboD12
Hengerűrtartalom: 2088 cm3
Teljesítmény: 88 kW / 110 LE
Gyártási év: 1994
Váltó: ZF 4HP18 4 sebességes automata
Önsúly: 1605 kg
Gumik: 205/60 R15
Szerelőm hívta fel a figyelmem a Xado termékekre. Mivel elég közel lakom felkerestem a Forex Kft-t. Az autóba először Xado LHM és XADO szervó javító gél került. A hidraulika rendszert mintha felújították volna. A hidraulika szivattyú hangja teljesen megszűnt, az autó igen gyorsan emeli magát még hosszabb állás után is.
A kedvező tapasztalatok miatt került aztán a motorba Xado 10W-40-es félszintetikus motorolaj, a váltóba Xado ATF III-as váltóolaj. A váltó működöse azóta szinte észrevétlen, mintha fokozatmentes lenne. Rántás, rángatás nélkül vált fel/le. Motorba egy balatoni út előtt belekerült az első tubus Xado Diesel gél. A Balatonnál a második, majd hazaérve a harmadik tubus is. Az autó ezek után érezhetően erősebb lett, fogyasztása pedig igen jó (6-6.5 L/100 km), motorzaj is csökkent. Az autóval azóta elmentünk az ICCCR2008 (Nemzetközi Citroën találkozó)-ra Róma mellé (majd 3000 km-es út) és egy másik kb. 2000 km-t mindenfelé itthon és a váltóolaj még mindig szép piros, egyáltalán nincs megégve. Személyes tapasztalatom igen kedvező, bátran merem ajánlani a Xado termékeket mindenkinek, de különösen idősebb, kopottabb motorú autótulajdonosoknak, de új autóba is állagmegóvásként, méreg drága javítások megelőzésére.