Hűtőfolyadék szintjének csökkenése
Legfőbb okok: 1. Alacsony nyomás a hűtőben. 2. Alacsony nyomás a hőcserélőben. 3. Alacsony nyomás a tágulótartályban...
Legfőbb okok:
- Alacsony nyomás a hűtőben
- Alacsony nyomás a hőcserélőben
- Alacsony nyomás a tágulási tartályban
- Hűtőfolyadék szivárog az alacsony nyomású összekötőcsöveken és a tömlők kötésein
- A vízszivattyú tömítése megsérült
- A vízszivattyú házának tömítőgyűrűje megsérült
- A hengerfej feszítőcsavarjai nincsenek eléggé meghúzva (hosszú idejű egyhelyben állás közben hideg motorral, szivárgó hűtőfolyadék jelenik meg a hengerfejen és a motorblokkon, továbbá hűtőfolyadék kerülhet a motorolajba)
- A hengerfej tömítésén szökik a nyomás
- A hűtőfolyadék szivárog a hengerköpeny vakdugóján
Javaslatok
- Ha hűtőfolyadék szivárog a főhűtőből, a hőcserélőből vagy a hengerköpeny vakdugóin keresztül, nem szükséges azonnal drasztikus lépéseket tenni, szétszerelni a hűtőt vagy kiszerelni a vakdugókat és kijavítani a szivárogási helyeket. Legtöbb esetben elegendő speciális szerek alkalmazása: Stop Leak .
Valamelyik termék hozzáadásával a hűtőfolyadékhoz és a jármű rövid idejű működtetésével teljesen kijavíthatók a 0,9 mm átmérőnél nem nagyobb szivárgási helyek, használat közben.
- Ha szökik a nyomás a tágulási tartályból vagy megsérült a vízszivattyú tömítése, a vízszivattyú házának tömítőgyűrűje vagy a hengerfej tömítése, akkor a sérült alkatrészeket ki kell cserélni.
- Ha szivárog a hűtőfolyadék az alacsony nyomású összekötőcsövek kötésein vagy a hengerfej tömítésén keresztül, meg kell húzni (vagy ki kell cserélni) a szorítógyűrűket és a hengerfej feszítőcsavarjait.
Belépés