A PJSC „ArcelorMittal Kryvyi Rih” vállalat minden befektetett dollárja 5 dollár bevételt termelt.
Az 1993-ban létesített kompresszor állomáson 4ВМ10-120/9 típusú dugattyús kompresszor üzemel.
Az új kompresszor ára 150 000 $....
15.000 Ft felett ingyenes kiszállítás Foxpost csomagautomatákba!
Kérdése van? +36-20/915-3449
A PJSC „ArcelorMittal Kryvyi Rih” vállalat minden befektetett dollárja 5 dollár bevételt termelt.
Az 1993-ban létesített kompresszor állomáson 4ВМ10-120/9 típusú dugattyús kompresszor üzemel.
Az új kompresszor ára 150 000 $....
Meghatározható az olajnyomás-jelző lámpa villogásából vagy folyamatos égéséből különösen, ha a motor teljesen felmelegedett.
Lehetséges okok és megoldások
A turbófeltöltős motor folyamatos működtetése rossz minőségű motorolajjal, a motor túlmelegedése, a jármű helytelen használata, a gyártó által ajánlott időn túli használat olajcsere nélkül – ezek gyakran azt eredményezhetik, hogy sok motorolaj fogy a turbófeltöltőn keresztül.
A motor teljesítménye nagyban függ a motor különböző rendszereinek és mechanizmusainak működésétől és állapotától: gyújtási rendszer, üzemanyagrendszer, szelepvezérlés, a henger-dugattyú csoport részei, beszívók és leömlők. Lehetséges okok / Javaslatok A motorteljesítmény csökkenésének fő okai: A gyújtási rendszer működésével és állapotával kapcsolatos okok a motorvezérlő rendszer nem működik megfelelően (korai/késői gyújtás, hiányzó jel az injektor nyitásához stb.) a gyújtókábelek, – tekercsek állapota (kilyukadt a szigetelés vagy a védős...
A motor teljesítménye nagyban függ a motor különböző rendszereinek és mechanizmusainak működésétől és állapotától: gyújtási rendszer, üzemanyagrendszer, szelepvezérlés, a henger-dugattyú csoport részei, beszívók és leömlők...
Kopogás és zaj hallható a kapcsolódó motoralkatrészek kopása miatt. A motor felső részében keletkező kattogást és kopogást a szelepvezérlő működése okozhatja, és arra utal, hogy megnőttek a hézagok a szelepvezérlőnél – valószínűleg a bütyköstengely bütykeinek kopása miatt – vagy meg...
A megnövekedett olajfogyasztásnak számos oka lehet.
A legelső dolog ami javasolni tudunk, hogy ellenőrizze a motorolaj minőségét. Nem megfelelő viszkozitású és a gyártói előírásoknak nem megfelelő olaj használata esetén gyakoribb a megnövekedett olajfogyasztás....
Ez a hiba elektronikus vezérlésű üzemanyag-befecskendezéssel rendelkező motorokra jellemző. A motor fordulatszámának enyhe ingadozásának számos oka lehet.
Lehetséges okok / Javaslatok...
Füst szivárog az olajszint jelzőből, az olaj benyomódik az szellőztető rendszer osztójába a forgattyúház-gázok megnövekedett nyomása miatt. A gázok szó szerint átfújnak a dugattyúgyűrűk mellett. Ezt okozhatja a forgattyúház szellőztető rendszerének elszennyeződése, a hengerek és a dugattyúk elhasználódása, a beragadt dugattyúgyűrűk, vagy, hogy a szelepeken szökik a nyomás.
Javaslatok...
Alacsony kompresszió a motor hengereiben
Az üzemanyag-szivattyú dugattyúpárjai elkoptak
Alacsony hőmérséklet miatt besűrűsödött a dízel üzemanyag
A befecskendező fúvókák beszennyeződtek, meghibásodtak az injektorok, fekete a kipufogógáz
Meghibásodott az önindí...
Az új autó használata a bejáratással kezdődik. Minden érintkező alkatrésznek össze kell igazodnia és csiszolódnia (bejáratás), függetlenül attól, hogy milyen technológiával gyártották őket. A jármű későbbi tartóssága nagyban függ a bejáratási időszak alaposságától. Ezen tény figyelmen kívül hagyása azt eredményezi, hogy a számos nagy pontosságú mozgó alkatrésszel működő motor nagyobb terhelésen rosszabb hatásfokkal fog üzemelni, amelytől csökkenhet a várható élettartama, nőhet az üzemanyag-, olajfogyasztása stb....
Hosszú üzemszünet után a motor első beindításakor a hidrotőkéktől tipikus zajok hallhatók (ismétlődő zörgés). Ha a motor üzemképes, ezek a zajok megszűnnek a motor felmelegedését követően, viszont a meghibásodott hidrotőkék tovább kopognak. A zajokat okozhatja fúvóka szennyeződés és/vagy a hidrotőkék elhasználódása. Ezért szükséges először megtisztítani a szerkezetet. Segíthet megállapítani a kopogás okát: ha szennyeződés okozza, akkor a kopogás abbamarad a fúvókák megtisztítása után, ha elhasználódtak a hidrotőkék, akkor a kopogás abbamarad, ha nő az ola...
Ha beragadnak a dugattyúgyűrűk és szénlerakódások keletkeztek az égéstér falain és a dugattyú tetején, ajánlatos bármely működési fázisban dekarbonizálni a hengereket a motorolaj cseréje nélkül Verylube dekarbonizáló adagolásával a hengerekbe, a gyújtógyertyák nyílásain keresztül...
A PJSC „ArcelorMittal Kryvyi Rih” vállalat minden befektetett dollárja 5 dollár bevételt termelt. Az 1993-ban létesített kompresszor állomáson 4ВМ10-120/9 típusú dugattyús kompresszor üzemel.
Néha szokatlan zajok hallhatók a motor működése közben. A probléma gyakori forrása a kiegészítő ékszíj. A szíj nyikorgását okozhatja annak kopása és szennyeződése (eltömődése). A szíj végül összemegy, elveszíti a rugalmasságát, mikro repedések jelennek meg rajta, amikben felhalmozódnak a lerakódások.
Legfőbb okok: Jelentéktelen olajréteg jelenhet meg az légszűrőn a légszűrő teljes elszennyeződése esetén vagy a forgattyúház szellőztető rendszerének jelentős elszennyeződése esetén: csövek, olajleválasztó, olajlevála
sztó szűrője, a forgatt...
Ha figyelemmel kíséri a kipufogógáz színét, előzetesen megállapíthatja, hogy mi a baja a járműnek:
A kipufogófüstnek jellegzetes kék színe van.
Lehetséges okok: elhasználódtak a hengerek és a dugattyúk, a szelepek, a szelepvezetők vagy a szelepszár tömítések...
Kopogás hallható a motorból magas fordulatszámon és a jármű gyorsítása közben. A kopogás egyik lehetséges forrása a korai gyújtás, vagyis az üzemanyag-keverék túl hamar gyullad be és a felszabaduló energia az összekötő mechanizmus megnövekedett súrlódására fordítódik.
A nehéz körülmények közötti hosszú üzemtől, a motor túlmelegedésétől, a kenőrendszer megnövekedett nyomásától és rossz minőségű motorolajok alkalmazásától elkopnak és elöregednek (elvesztik rugalmasságukat) a gumitömítések.
Az olajsapka alatti világos lerakódások (emulzió) arra utalnak, hogy nedvesség van a motorolajban. Ez leggyakrabban télen fordul elő, amikor folyamatosan halad hideg motorral. Gyakorlatilag a kondenzálódó víz felgyűlik a motorban és az olaj világos bézs emulzióvá válik.
A nyomáscsökkenés tünetei: Nehezen indul a motor. Instabil működés minden üzemmódban
Egy vagy több henger nem működik.
Ha a javítás mértéke miatt a henger felfúrása nélkül cserélik ki a dugattyúgyűrűket, a gyűrűk bejáratási időszaka hosszúra nyúlhat, mert azoknak hozzá kell igazodniuk a henger kissé már ovális, régi felületéhez.
Minden teljes nagyjavításon áteső belső égésű motor rosszabb, mint egy új motor. Valamennyi méret pontossága és mind a forgattyús tengely, mind a hengerek felületeinek kezelése elmarad a gyártáskori állapottól.
A motor működése során fellépő vibrációnak számos oka lehet: beszennyeződtek az injektorok, nincs szikra a hengerben, változó a kompresszió a hengerekben, beragadtak a dugattyúgyűrűk, elhasználódtak a motortartók (tartóbakok) vagy a tengelykapcsoló tárcsái.
A megnövekedett olajfogyasztásnak számos oka lehet.
A legelső dolog ami javasolni tudunk, hogy ellenőrizze a motorolaj minőségét. Nem megfelelő viszkozitású és a gyártói előírásoknak nem megfelelő olaj használata esetén gyakoribb a megnövekedett olajfogyasztás....
A nyomáscsökkenés tünetei: Nehezen indul a motor. Instabil működés minden üzemmódban.
Egy vagy több henger nem működik.